Idag är ingen vanlig dag

2016-06-29 12:18:00
Kalas och festligheter Resor - Indonesien
För det är Annies födelsedag. Hurra, hurra, hurra! ♥
 
Har hittills firat henne med frukost på sängen och hon var lycklig som en femåring, fast hon fyller hela 22. Det är/var mycket fint (för jag blir likadan på min födelsedag, haha).
 
De fantastiska tjejerna i labbet överraskade henne (vi är verkligen så himla tacksamma över att vi har lärt känna dessa personer för de är verkligen superba). Fler bilder kommer någon annan gång, men det var så fint att nästan även jag blev rörd.
 
Snart ska vi gå ut och käka på restaurang (sushi!). Sedan måste vi ge tid till att packa också så att vi har med oss i vart fall någon packning till Bali. För imorgon åker vi!!! Rimlig och bra födelsedagspresent skulle jag säga om jag vore Annie.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Tack Elin för en utmärkt stand in för "frukostpåsängen" ansvaret... Iof så är det ju två år sedan ansvaret var mitt, men ändå 😍
Kram

Svar: Haha, såklart hon skulle få frukost på sängen! Även fast den blev lite mer spartansk ... :D
ElinHaraldsson

2016-06-29 @ 13:16:42
Postat av: b-day girl

Du är fan bäst!

2016-06-29 @ 14:26:24
Postat av: b-day girl

Du är fan bäst!

Svar: <3
ElinHaraldsson

2016-06-29 @ 14:26:26

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0