Att göra när tentan är skriven

2016-03-25 21:53:00
Min Dag Skolan
- Vakna av soluppgången och inte mobilens alarm
- Hänga i kandidatprojekts-labbet en heldag
- Fixa iordning saker och ting som bör vara avklarat innan sommaren
 
- Ta på sig en hatt och gå ut och dansa, dansa, dansa det fulaste/bästa/härligaste en kan
 
- Gå på födelsedagsmiddag och äta klimatsmart mat (kikärtsburgare <3)
- Hänga i sektionslokalerna och försöka få ut lite vishet ur äldre studenter om vilken master en bör välja
- Gå och spela frisbeegolf och vandra omkring utomhus i tre timmar
 
- Läsa ut en bok (är ju så nöjd med att jag håller mitt mål med en bok per månad)
- Försöka lyssna ikapp alla podcastavsnitt som fått bli lidande under tentaveckan
- Se på film
 
- Känna och njuta av "frihetskänslan"; jag kan göra vad jag vill utan att det finns något plugg som jag egentligen borde göra
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag ringer mina bröder är ju så så bra och fint skriven! Kan du inte skriva en liten kort recension av böckerna du läser? (:

Svar: Det är den verkligen. :)Oj, kul förslag! Har gjort det förut, finns under kategorin "böcker", men kanske ska ta tag i det igen. :)
ElinHaraldsson

2016-03-27 @ 13:29:49

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0