Tentaveckan

2016-03-20 10:36:00
Min Dag Skolan
I tentaveckan passade jag till exempel på att åka hem till mina föräldrar ute på landet. Solen höll på att gå ner och var svår att fånga.
 
Min syster hade bakat kladdkaka eftersom hennes pojkvän fyllde år (plus var min namnsdag, ojojoj). När kladdkan låg i magen satt jag i soffan och blev förhörd av mamma om Mintzberg och olika sätt att organisera en organisation på.
 
Jag passade på att klappa Elsa-Sara och de andra katterna.
 
En dag var det varmt och härligt ute så jag passade på att ta en promenad. Mötte farmor och farfar som var ute och gick och försökte höra lärkan, men farmor sa att det var färre lärkor nu eftersom de lägger sina bon på marken och folk plöjer sina gärden utan att se upp för lärkbona. :(
 
Käkade någon slags tacos en lunch. Eller tacoskal med fetaost, paprika, sallad och gurka.
 
Och så pluggade jag så mycket jag kunde. Fördelen med att vara hos mor och far är att inte behöva tänka på disk, städning, tvätt och matlagning. Så mycket mer tid som kan gå till plugg! (Tack. <3 )
Plus så himla skönt att bara ha en tenta att plugga till (det fina med att göra kandidatarbete).
 
Himlen var magisk för andra kvällen i rad.
 
Dagen innan tentan sa jag hej då till pälsbollen och åkte hem tidigt på morgonen.
 
Och så har jag haft converse för första gången! Och mitt apelsinträd börjar få löv. Äntligen. Vi lyckades hålla ut denna vinter också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0