Kandidatarbetet är avklarat!

2016-05-29 09:31:26
Skolan
I fredags höll min kandidatgrupp vår presentation (och fick lyssna på några andra i klassens presentationer). Åh, alla var så grymt bra!!! Efteråt firade vi med bubbel, jordgubbar och fika.
 
Här är en bild på oss som jag har lånat från Amandas instagram. Det är alltså vi sex personer; Amanda, jag, Medina, Bea, Isabel och Jenifer som i ett halvår har tittat på plasmider som eventuellt bär på antibiotikaresistens. Tycker vi alla har varit sjukt grymma och superbra! Och det har varit ett himla härligt gäng att lära känna.
 
Men nu är det hela över och vi väntar nu på betyget. Tills dess är det mestadels tentaplugg som gäller! Tre år på Chalmers gick fortare än vad jag trodde. Efter sommaren väntar mastern och två år till med nya saker att lära sig och flera roligheter!
 
Men skål för oss! Det här, det gjorde vi bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0