Utslagna träd och en liten snigel

2016-05-03 20:59:47
Min Dag
Åkte till Järntorget häromdagen för att vaccinera mig det sista innan sommarens äventyr, och upptäckte att träden har slagit ut här!
 
Blommorna på träden på Järntorget är ju bland de finaste! Har dock ingen koll på vad det är för sort (men kanske någon annan som vet?).
 
Ja, men kolla! (Sista bilden på dessa träd, lovar.) Skulle kunna spatsera under dessa, fram och tillbaka, och se allmänt lycklig ut.
 
Och björkarna har fått musöron och antagligen börjat sprida sitt pollen. Yes, nu är det på gång!
 
Och apropå ingenting fick jag med mig en liten vän hem häromdagen. Hen har fått bo hos mitt apelsinträd tills jag släppte ut den igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0