Tentaveckan

2016-10-24 09:41:00
Min Dag
En regning tentavecka är här! Jag hoppas alltid på att regnet ska tvätta mina fönster åt mig (för jag har ännu inte kommit på någon bra idé på hur jag ska göra det själv), men den här gången verkar det bara hjälpa till ytterligare att göra det mindre rent.
---
A rainy exam week has arrived! I always hope for the rain will clean my windoe for me (I have not yet come up with an idea of how I will manage to do it myself), but this time it seems like it only helps to make it less clean ...
 
Heliumballongerna som jag fick i födelsedagspresent (för över en månad sedan) "lever" för övrigt fortfarande, men svävar nu omkring i lägenheten. Exempelvis var den här ballongen i ett av hörnen i går kväll, när jag vaknade i morse hade den fastnat i fönstret.
---
The helium ballons I got as bithday present (over a month away) are still "alive", but are now floating around in my apartment. Like this ballon, when I went to sleep yesterday it was in one of the corners, but when I woke up this morning, it was stucked in the window.
 
Annars är det som sagt tentavecka, så mestadels försöker jag lära mig varför en inte ska dricka alkohol och ta en alvedon, eller hur immunförsvaret reagerar på ett implantat. Men jag har lyckats skaffa ett gymkort där simning på Valhallabadet ingår, vilket är precis vad jag behöver. Har både simmat och sprungit och börja känna mig lite mer levande igen. Men nu. Lyssnar på nysläppta album och väntar mest på att klockan ska bli ett så att jag kan gå och skriva den här periodens första tenta. Ha det gött!
---
As I said, it is exam week, so I mostly try to leard why one shouldn't drink alcohol and take a paracetamol drug, or how the immune system will react at an implant. But I have managed to get a gym card where swimming also is included, and it is just what I need. Have both been swimming and running, and I start to feel a little more alive again. But now. I am listening to recently released albums, and waiting for the clock to turn one so I can write the first exam for this period. Hope you have a nice week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0