A weekend in the countryside

2016-09-04 17:15:00
Min Dag
Hallå! Jag har ägnat helgen åt att bland annat vara ute på landet hos mina föräldrar och springa runt i skogen. Så det kikar vi på, tycker jag!
---
Hello! I've spent my weekend in the countryside at my parent's house and walking aroung in the forest. Let's take a look a that!
 
Ägnade fredagen åt att klappa katter, ta en tupplur, och krama mamma. ♥
---
Devoted the friday with petting cats, take a nap and hug my mother. ♥
 
Jag åt kikärtsburgare och grönsaker till middag. Mmmm. Plus äppelpaj till efterrätt.
---
For dinner I had chick peas burger and vegetables. Mmm. Plus some apple pie for dessert.
 
Vi spelade UNO med Emelies Frozen-kortlek som hon fått av mig och som jag köpte i Indonesien. Jag vann mest. Viktigt.
---
We played UNO with my sister's Frozen-cards, which I had bought in Indonesia. I won the most of the times. Important.
 
På lördagen satt jag i soffan och försökte plugga med Elsa-Sara som sovande sällskap.
---
At saturday, I sat in the sofa doing som study with the cat Elsa-Sara as my sleepy company.
 
Mamma kom och sa åt mig att följa efter henne, så jag tog på mig gummistövlarna. Hon ville visa den här hästkärran som min farbror gjort iordning och nu står i deras trädgård. Bra jobbat!
---
My mother asked me to come and follow her, so I put on rubber boots. She wanted to show me this horse carriage which my uncle had fixed and is now standing in their garden. Good job!
 
Jag gick runt i trädgården, plockade med mig olika sorters grönsaker och tittade på farfars blommor.
---
I walked around in the garden, picked different kind of vegetables and looked at my grandfather's flowers.
 
I växthuset hängde tomater. Men det var allt jag tänkte visa denna gång!
---
In the greenhouse, tomatoes were growing. But that was all for now!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0