Cats and a sunset

2016-09-20 17:33:42
Min Dag
Igår åkte jag hem till mina föräldrar ute på landet. Satt i soffan och pluggade med den här pälsbollen som sällskap.
---
Yesterday, I went to my parents in the countryside. I sat in thw sofa studying with the furry cat as my company.
 
Jag hade tänkt att jag skulle bli firad (fyllde ju år i söndags) men mina syskon var tydligen inte hemma ... Så fick nöja mig med att bli bjuden på mat, och klappa katter.
---
I thought I would be celebrated (since my birthday was this sunday), but none of my siblings were at home ... But I got dinner, and to pet cats. Not too bad.
 
Solnedgången var vacker. Och det var allt från landet! Hej svejs.
---
The sunset was beautiful. And that was all from this greeting from the countryside.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0