Twenty four

2016-09-18 12:01:30
Min Dag
Idag är det min 24:e födelsedag. Vaknade upp med det här ballonghavet (och ballonghimlen!!!) bredvid mig. Helt magiskt fint. (Plus lite glasflasor att ta bort och skålar att diska, men det är en annan historia ...)
 
 
 

Harald fyller år! 🎈🎈

Ett foto publicerat av emilialinnéa (@marshimlar) Sep 17, 2016 kl. 10:35 PDT

Igår blev jag firad med bland annat ballonger och dans (vaknade även upp med smått träningsvärk; då har det varit en bra kväll!). Pigge tog det här fina kortet precis efter att jag hade fått blåsa upp heliumballonger, vilket jag alltså fick i present. Det var en himla fin kväll, men det tar vi en annan gång. Nu ska jag bara gå runt och vara glad över att jag har så fina personer i min närhet. Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0