Ett litet snöinlägg och fredag!

2017-02-10 08:15:00
Min Dag
Snow in Gothenburg, and friday!
Snön har kommit till Göteborg. Eller ett tunt lager täcker marken och taken. Fick Annie att posa igår när vi korsade Kemigården för att komma till vår lektion i bioinformatik.
"Du får välja om du vill vara med eller inte."
"Har jag något val?" Heheh, kanske inte.
---
The snow has arrived to Gothenburg. Or a thin layer is covering the ground and the roofs. Yesterday, I made Annie pose at Kemigården when we was on our way to a lecture in bioinformatics.
"You can choose if you want to be in the picture or not."
"Do I have any choice?" Heheh, maybe not.
Igår bodde jag i en igloo, med snötäckta fönster. Men idag är det mest slask på fönstret.
---
Yesterday, I lived in an iglo, since my windows were covered with snow. But today, it's more of waterdrops than snow.
 
Idag är det ju fredag, hurra. Den här veckan gick fort! Om några timmar ska jag på veckans yogapass, och komma ihåg att ta med mig belastningsregister till mitt nya extrajobb på Studentvikarie. Om ännu flera timmar en lektion i bioinformatik, och sedan tar jag helg! Hoppas ni får en finfin fredag. ♥
---
Today, it's friday, hurray! This week passed fast. In about some hours, I will attend the yoga pass of the week. And even later on, have a lecture in bioinformatics. After that, it's time for week-end. Hope you wil have a nice friday. ♥
 
 
Spara
Spara
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0