Jag kan låta mätaren gå // Ana Diaz

2017-02-24 19:36:00
Dagens låt
 
En av mina bästa låtar för tillfället. Eller en som jag har har en hang-up på. Lyssnade på den här låten och Eternal love ungefär hela förra helgen. Men alltså Ana Diaz. Tycker allt hon gör just nu är så himla, himla bra bara. Kan inte få nog. Mera, ja tack! (Låten fanns för övrigt inte på youtube, utan bara på Spotify.)
 
 
Men ha en finfin fredag! Jag ska se på På spåret och kanske dricka något glas vin. Och imorgon ska jag åka skridskor för första gången på lääääänge. Det blir spännande!
 
---
 
For the moment, this is one of the songs I listen to very much. Like, I had this song and Eternal love on repeat last week-end. (It's in Swedish, though, and I only found it on Spotify.) However, hope you have a nice Friday! I will watch tv-programs and maybe take a glass of wine. And tomorrow, I will go ice skating for the first time in a while. It will be interesting!
 
 
Ana Diaz - Jag kan låta mätaren gå
 
Spara
Spara
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0