Måndag, vecka 8

2017-02-20 08:49:00
Veckorapport
 
Monday, week 8
 
Vaknade upp till det här gråa täcket som bara vägrar släppa greppet om Göteborg. Brukar det vara såhär grått eller försöknar jag det alltid när jag tittar i backspegeln? Jag känner mig inte så grå, mest bara lite trött pga tror jag ligger lite minus på sömnkontot efter helgen, och har små känningar av träningsvärk i axlarna från simning och armhävningar. Nyser ibland också, men det går nog snart över.
 
---
 
Woke up to this grey sky, which seems to refuse to disappear from Gothenburg. I'm not feeling so grey, am mostly tired since I think I didn't get enough sleep this week-end, and have a small feeling of training ache in my shoulders (from swimming and doing push-ups). Sneeze sometimes as well, but it will be over soon.
 
 
Annars ser jag fram emot att få bli bjuden på middag, få massage, att jag och Annie ska strukturera upp vårt pluggande till bioinformatik-tentan, och att alla labbrapporter kommer att vara färdigskrivna.
---
However, I am looking forward to get offered dinner, get massage, that me and Annie will structure our studying for the exam in bioinformatics, and all lab reports will be written and handed in.
 
 
Den här veckan tänkte jag blogga om: ett pasta-recept med god sås, ett foto i timmen (en väldigt pluggig söndag, så vet inte hur intressant det blir), helgens händelser, och en lista om livet just nu. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
This week, I have planned to blog about: a pasta-recipe with nice sauce, one photo every hour (a very study-contented Sunday, so don't know how interested it will be), what I did this week-end, and a list about my life right now. Hope you get a nice week!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0