Måndag, vecka 4

2017-01-23 18:49:00
Veckorapport
En soluppgång jag försökte fånga förra veckan. Den var otroligt mycket mer magisk i verkligheten.
 
Måndag igen, fast den är snart slut. Helgen har jag tillbringat i Lenis soffa (vi hade Harry Potter-maraton) och i Uppsala där vi hade överlämning med biotekniksstudenterna (föreningen jag var projektledare i 2016). Så himla bra helg, bara. Fast idag hade jag kunnat sova hela dagen. Men tog mig upp till föreläsningen i avancerad analytisk kemi, och satt sedan och gjorde uppgifter i bioinformatiken med Annie (vi avancerade!).
 
Den här veckan tänkte jag till exempel: läsa ut biblioteksboken (och kanske låna någon ny? Tar gäääärna emot boktips ♥), redigera mitt CV, gå på laserdome, skriva labbrapport, och se Måst Gitt eller Lion på bio.
 
---
 
Monday again, even though it's over soon. I spent this week-end in Lenis' sofa (we had Harry Potter-marathon), and in Uppsala. Just a very nice week-end. But today I'm tired and could have slept the whole day. But I went to school and had a lecture in Advanced analytic chemistry, and continued with our exercises in bioinformatic with Annie (we made progress!).
 
This week I have planned to, among other things: finish the book I borrowed at the library, edit my CV, shoot friends at laserdome, write lab report, and watch a movie at the cinema.
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Soluppgången ser magisk ut även på bild!☺

Svar: Fantastiskt! Då kanske jag lyckades ändå, haha. :)
ElinHaraldsson

2017-01-23 @ 20:04:01
URL: http://stellaefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0