Playlist for january

2017-01-14 09:57:28
Musik
Morsning, korsning! Har satt ihop en lista med låtar som jag vill lyssna lite extra på det här året. När jag får feeling och känner DEN HÄR LÅTEN, DEN ska in i 2017-listan, då lägger jag bara in den där. Inga konstigheter. Förvånar mig själv att den innehåller fyra country låtar (Sam Oulaw och Lady Gagas senaste), det trodde jag inte att 2017 skulle ha i sitt sköte.
 
OCH! Har ni inte lyssnat på Frida Hyvönens "Kvinnor och barn", bara gör't! Det är freakin' magiskt bra och tar en med storm. Har sparat hela albumet i en egen spellista för att bara få lyssna igenom hela härligheten.
 
Spellistan har jag döpt till "I though I had you on hold" bara för att det är en textrad ur första låten jag lade in. Och tror starkt på att det kommer bli min mest lyssnade låt det här året. Överdriver inte ens när jag säger att jag lyssnar på den minst en himla gång om dagen. KAN inte släppa taget, bara.
 
---
Have made a playlist with songs I want to listen to a little extra during this year. I add songs to the playlist as I come a long a golden tune, so it is a work in progress. I am a little bit suprised that four songs (for now) are country songs (Sam Outlaw and Lady Gaga), and had never thought this would be what 2017 had in mind for me.
 
I have named the playlist "I thought I had you on hold", just because its a lyric from the first song I added. And which I also think will be my most listened song for this year. Just CAN'T stop listen to it, at least once a day (don't even exaggerate).
 
I though I had you on hold
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Alltså The XX hade jag aldrig hört förrens spotify rekomenderade dem för mig härom dagen, tror aldrig att jag har lyssnat in ett band på så kort tid. Helt grymt bra ju :D

Svar: Bra rekommendation av Spotify, måste jag säga! :D Blev dock lite besviken på deras senaste album, tror jag hade hypat det alldeles för mycket för mig själv i och med att jag ääääälskar On hold.
ElinHaraldsson

2017-01-14 @ 10:03:26

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0