En torsdagslista

2017-07-13 10:06:41
Frågelistor
 
A Thursday list
 
 
Hur såg du ut för prick ett år sedan?
 
Ungefär såhär. Hade träningströja och svarta byxor och bra svall i håret. Var inte så solbränd, för hängde mest i ett labb och det var för varmt att hänga längre stunder utomhus i Indonesien.
 
 
När vaknade du imorse?
 
Halv nio.
 
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
 
Om jag skulle spela en omgång mobilspel innan jag behövde gå upp. Spelade en omgång mobilspel.
 
 
Har du ringt någon imorse, vem och vad sa ni?
 
Nej. Ringer väldigt sällan folk, brukar mest använda messenger.
 
 
Vilket humör är du på?
 
Lite seg, men mår annars bra.
 
 
Har du ont någonstans?
 
Lite i huvudet (dricker jag för lite vatten under dagarna?).
 
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 
Har ju precis käkat frukost så är rätt nöjd. Men okej, något kallt, typ isglass.
 
 
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
 
Lite mat på näraffären.
 
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
 
Min blogghemsida.
 
 
Vad ska du göra ikväll?
 
Knega. Jobba. Arbeta. Äta. Sova.
 
 
Vilken var den första låten du satte på idag?
 
120 euro - Lorentz, CEO, Madi Banja
 
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
 
Då jobbade jag. Såg till att alla på jobbet fått frukost och så.
 
 
Och helgen då, hur blir det med den?
 
Det blir bra med den. Har lite planerat. : )
 
 
Svarade på denna lista för tre år sedan också, då svarade jag såhär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0