På min pinterest sparar jag citat

2017-07-02 20:27:50
Tankar Och Funderingar
 
At my pinterest, I save quotations
 
 
 
Jag tänkte egentligen göra ett inlägg om mat, kanske ett recept, eller om kläder jag har burit på väg till jobbet i juni. Men är mer sugen på att börja se The handmaid's tale (har läst ut boken nu!), istället för att redigera bilder. Speciellt efter att datorn tog några timmar på att uppdatera sig (hann komma 30 sidor längre fram i Ett litet liv, tvätta plus hänga tvätt, lyssna på podcast, äta rabarberpaj, och börja spela Cookie cats). Så tänkte jag kunde visa ett par citat jag gillar och har sparat ner på min pinterest. Källor finns på min pinterest. Citatet ovan är från bästa Bodil Malmsten.
 
---
 
Actually, I had planned to create a post with food, maybe a recipe, or about clothes I have worn on my way to work in June. But now I am feeling for watch the first episodes of The handmaid's tale (have finished the book now!), instead of editing pictures. Especially now after the computer took some hours to update (meanwhile, I managed to read 30 more pages in A little life, wash clothes and hang the wash to dry, listen to podcast, eat rhuburb pie, and start playing Cookie cats). So thought I instead could show som quotations I have saved at my pinterest, where you also will find the sources. The quotations above is made by Bodil Malmsten, the very best.
 
 
 
 
 
 
 
En del hjärtesorg, för att så är livet ibland. Bara inte just nu.
 
---
 
Some heart breaking, because that's life sometimes. But not right now, however.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0