En lista om Vad jag ...

2017-06-01 07:45:00
Frågelistor
 
A list about What I ...
 
 
 
 
... tittar på?
 
Just nu Twin Peaks och ääääälskar Agent Cooper. Har kommit till halva andra säsongen, och nu börjar den spåra ut. Håll i hatten. Annars: Skam och Gomorron Sverige.
 
 
... vill se sedan?
 
Big little lies, Park and recreation, Girls, 13 reasons why, The Handmaid's tale, och Arrested Development. Ni hör ju, jag kommer ha fullt upp!
 
 
... läser?
 
Bitterfittan av Maria Sveland. Läste ut "När kejsaren var gudomlig" i tisdags. Bloggar, och nyheter i Svt-Nyheter-appen.
 
 
 
 
... shoppar?
 
För tillfället ingenting eftersom tentavecka. Fönstershoppar mest. Men skulle vilja shoppa vida och härliga byxor, solglasögon, snygga jumpsuit, och statements-t-shirts. Och ett gott vin för att sedan fira att tentaveckan är över!!!
 
 
... äter?
 
Just nu havregrynsgröt med jordnötssmör, sylt, och kokosflingor. Annars ungefär allt som är vegetariskt (lakto-ovo), glutenfritt, och nötfritt (plus fritt från min andra fem allergier). Älskar mat.
 
 
... längtar efter?
 
Fredag. När sista tentan är skriven och jag får sommarlov. Att jag ska få mitt jobbschema så jag kan börja planera min sommar lite mer. Att få klappa katter. Att ta simtag i havet.
 
 
 
... tränar för att motionera?
 
Springer. Cyklar. Simmar.
 
 
... skriver ner i anteckningsblocket?
 
Föreläsningsanteckningar. I min mobila anteckningsapp: roliga citat från mina vänner, tankar jag får på promenader, och olika listor om sådant jag vill se/ äta/ göra.
 
 
... har för helgplaner?
 
Fira att tentaveckan är över. Städa min lägenhet grundligt och i alla vrår. Åka på roadtrip ut på landet. Hänga med folk. Tror det blir bra.
 
 
 
Lista inspirerad från Elsa Billgren.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0