Måndag, vecka 12

2017-03-20 09:27:00
Veckorapport
 
Monday, week 12
 
 
Ny läsperiod, och läsvecka ett har anlänt. Med andra ord, nya kurser startar igång. Förkylningen verkar inte ha släppt under natten, så får dras med den i några dagar. Ett bra skäl till att dricka te och nyponsoppa, om inte annat.
 
---
 
A new studyperiod, and reading week one have arrived. With other words: new courses will start from now on. Otherwise, it doesn't seems as my cold disapperaed during the night sleep so will have to have a cold for some days now. A good opportunity to drink tea and rosehip soup.
 
 
En fullmåne 12 feb // Full moon 12th Feb
 
Den här veckan tänkte jag blogga om: mestadels vår Warszawa-resa, böcker jag vill läsa, och kanske ett foto i timmen. Ha en fin vecka 12, hörruni.
 
---
 
This week I have planned to blog about: mostly our visit in Warsaw, books I want to read, and maybe a photo-every-hour. Have a nice week 12, peeps!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0