När vi firade Anton och Martin

2017-03-17 08:44:27
Kalas och festligheter
 
When we celebrated Anton and Martin
 
 
En fredag lockade jag håret, tog på mig läppstift (och kläder), och begav mig hem till Brumm. Där spelades det tv-spel som går ut på att kasta ner varandra, ungefär. Vet inte vad det heter, men det är bara så himla konstigt.
 
---
 
A friday, I curled my hair, put on some lipstick (and clothes, ofc), and walked over to Brumm's place. There they played video-games with the goal to throw each other onto the ground. Don't know the name of it, but it's really strange.
 
 
Jag hängde i sängen med Gürra och Nalle. Hade den här utsikten över Katta, Eddie, Janen, Olle, och Måns. Brumm var såklart också där, och lite senare kom Kixet.
 
---
 
I sat on the bed together with Gürra, and Nalle. Had this view over Katta, Eddie, Janen, Olle, and Måns. Brumm was of course there as well, and Kixet joined later.
 
 
När klockan närmade sig åtta packade vi ihop oss, tog hissen ner och vandrade till Chalmers. Jag tvingade folk vara med på hissbild.
 
---
 
When the clock almost stroke eight, we took the elevator down and walked over to Chalmers. I forced people to be in my elevator photo.
 
 
 
Vi skulle nämligen fira att Anton och Martin fyllde år, med en gammal hederlig GT/Spritis-fest (våra studentlokaler). Vi spelade olika spel, hängde i soffor och kök, och så.
 
---
 
We were invited to a party celebrating Anton and Martin's birthdays. We played different games, hanged around in the sofas and kitchens, and so on.
 
 
Jag tog en selfie med Katta. Med fingret lite över kameran. Fint.
 
---
 
I took a selfie with Katta. With my finger covering the camera a little bit. Neat.
 
 
Spelade beerpong mot Albin och Guppi. Råkade spoila The OC för Gürra så kan hända att vi hade en lite kris i vår relation där. Vandrade hemåt runt midnatt med kanske lite för mycket vin i kroppen, och ägnade följande dag åt att plöja How I met your mother-avsnitt.
 
---
 
Played beer pong against Albin and Guppi. I accidentally spolied The OC for Gürra, and it might be that we had a little chrisis in our relation at that moment. Wandered home around midnight with maybe little too much wine in my body. The following day I mostly spent on watching How I met you mother-episodes.
 
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0