Tisdag, vecka 11

2017-03-14 07:37:00
Veckorapport
 
Tuesday, week 11
 
Skrev min enda tenta för den här perioden igår, så nu har jag en veckas lov! Det är så himla fantastiskt. Har varit stressat och haft ångest den senaste veckan, och det är himla skönt att det är över och jag kan slappna av ett tag. Om några timmar ska jag ha packat klart väskan och lämna detta gråa Göteborg tillsammans med Nalle och Ellen. Peppet har äntligen kommit ikapp mig, efter att jag inte har kunnat tänka på något annat än tenta och presentation i en vecka.
 
---
 
Yesterday, I wrote my only exam for this period, so now I have a week of vacation! It's very fantastic. Have been sressed out and been anxious the latest week, and now it's such a relief that it's over and I can start to relax again. In some hours, I will have finished packing my bag and will leave this grey Gothenburg together with Nalle and Ellen. The eager and happiness over this trip have finally reached me, after a week of only being able to think about presentation and exam.
 
En selfie från 9 mars // A selfie from 9th of Mars
 
Vaknade klockan sex imorse av mig själv. Då tyckte kroppen att det var dags att vakna och vägrade somna om. Och magen var hungrig så hade inget annat val än att gå upp och käka frukost. Hittills har jag hunnit städa lite, lägga fram det jag ska packa ner, och lyssna på Alice Jemimas, och Skanders senaste album. Tycker båda är goodiegood. Det var väl allt för nu. Hoppas vecka 11 är snäll mot er. ♥
 
---
 
Woke up 6 am this morning, all by myself and the body refused to fall back to sleep. And the stomach was hungry, so I had no other choice than walk up and eat breakfast. So have had a lot of time doing things, such as clean up, put out things I will pack in my bag, and listen to the latest releases from Alice Jemima and Skander. Think both albums are goodiegood. That was all for now. Hope week 11 is good to you. ♥
 
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0