Måndag, vecka 19

2017-05-08 07:55:00
Veckorapport
 
Monday, week 19
 
 
 
Vaknade upp igår och var så himla stel i nacken och ryggen efter tillräckligt med dans i lördags. Vaknade upp idag till att Macron vunnit franska valet och jag känner lite hopp för mänskligheten. Och har fortfarande träningsvärk från dans; får ont i magen varje gång jag skrattar. Angående den här veckan är den full av deadlines, plugg, och Eurovision Song Contest. Förhoppningsvis hinner jag vara ute i solen emellanåt.
 
---
 
Woke up yesterday and was almost numb in my neck and back, after enough dance at Saturday. Woke up today with Macron as the new president of France and I feel hope for the humanity. And I still have ache from exercising; get ache in y stomach when I am laughing. Concerning this week, it's full of deadlines, studies, and Eurovision Song Contest. Hopefully I have some time to be out in the sun from time to time.
 
 
 
 
Öppnade upp mina fönster i helgen och solade inomhus medan jag pluggade // Opened up my window this week-end and to get sun tanned while I studied.
 
Den här veckan tänkte jag blogga om: min helg, ett recept på getost-och-svamp-biffar (hann inte det förra veckan), två (!) böcker jag hittills läst i maj, och två pubar jag hängt på. Har inte världens inspiration just nu när jag ska lägga mitt mesta fokus på att plugga. Ha en go vecka!
 
---
 
This week I have plans to make posts about: my week-end, a chevre-and-mushroom-steaks recipe, two (!) books I've read so far in May, and two pubs I have hanged around at. Don't have so much inspiration now when I want to lay all my focus at studying. Have a nice week!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0