Måndag, vecka 21

2017-05-22 09:04:00
Veckorapport
 
Monday, week 21
 
 
 
Sista veckan innan tentaveckan har kommit. Jag skickade in min sista inlämning igår och kan nu ha fullt fokus på att plugga på mina två tentor. Från att ha känt mig lite stressad över att ha massa saker att göra känner mig nu helt lugn. Har oceaner av tid, tycker jag. Har också blivit frisk (hade feber en dag förra veckan och sov i ungefär 14 timmar), solat och pluggat, och hållit en presentation om att forska på syntetiskt blod. Har energi igen! Det är härligt. Började smått storstäda i lägenheten igår bara för att jag orkade. Får ju passa på.
 
---
 
Last week before exam week has arrived. I sent in my last lab report yesterday and can now pay attention to my two up-coming exams. From feeling stressed over having a lot of thinks to do, I now feel calm. Totally calm. Feels like I have oceans of time. Have also got well again (had fever the otherday last week, and slept for 14 hours), got tanned and studied, and hold a presentation about researching on producing synthetic blood. Have energy agiain! It's wonderful. Slightly started to give the apartment a throughly cleaning, just since I had energy for it.
 
 
 
 
Andmamma med ungar i Mölndalsån // Mother duck with ducklings in Mölndal River
 
 
Den här veckan tänkte jag knåpa ihop blogginlägg om: åter försöka skriva om böcker jag läst hittills i maj (ovanligt många!), nytt försök med Styret-ohmsittsen, kulturafton en torsdag, och mera växter. Ha en fin vecka 21. ( :
 
---
 
This week I am planning to blog about: retry to write on the books I've finished reading in May (unusual many!), new try with Studen Division Board- dinner party, Culture evening at a Thursday, and more plants. Have a nice week 21. ( :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0