Sitter på en dröm

2017-10-13 18:34:00
Dagens låt
 
 
 
Glad fredag på er! Vi firar med min peppigaste låt just nu. Lyssnar på den på väg till skolan, och får sådan himla energi. Som nu startar vi igång den himla gången, va! Och det peppiga kommer efter en halv minut, om ni har (som jag hade) missat denna. Hursomhaver så är det ju fredag. Jag simmade imorse. Det gav en sådan energi för hela dagen, trots att det var fredag och slutet på vardagsveckan. Älskar't. Hoppas ni får en härlig fredag.
 
---
 
Happy Friday! Let's celebrate with this song, which is my happiest/best for the moment. Listen to it while on my way to school, and get so much energy. Like let's kickstart this day! Anyhow, hope you get a nice Friday!
 
 
 
Daniel Adams-Ray & Oskar Linnros - Sitter på en dröm
 
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0