Starkare

2017-10-06 08:24:59
Dagens låt
 
 
Glad fredag, kompisar! Tycker vi firar med den här låten som alltid gör mig go-kick-ass:ig och glad. Det är perfektion. Skulle även rekommendera att lyssna på alla Ana Diaz låtar. Herregud, ALLT hon gör blir så fy sjuttsingen bra. Hoppas ni får en fin fredag. Jag ska ta hand om mina bakterier vi odlade över natten (yes, de överlevde! Hurra), och gå på inflyttningsfest med Karibien-tema. Och oktobersolen SKINER. Tror det blir en bra fredag, det här.
 
---
 
Happy Friday, friends! Let's celebrate with this song which always make me feel to kick som ass, and happy. This is perfection. I would also recomend to listen to all other songs of Ana Diaz. Lord Jesus, EVERYTHING she makes turn into gold. Hope you have a nice Friday. I will take care of my bacteria which we cultured overnight (yes, they survived! Hurray), and attend a housewarming party with Caribien theme. And the October sun is SHINING. Think this Friday will turn out fine.
 
 
 
 
Ana Diaz - Starkare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0