Make me feel

2018-04-19 08:07:19
Dagens låt
 
 
 
Har dille på den här låten. Har lyssnat på den flera gången om dagen i ungefär en vecka nu. Måste få höra den emellanåt. Är ju svag för bas, och det får jag från den här låten. Får sådan power och känner mig cool. Det behöver en ju få emellanåt.
 
---
 
I've a hang up on this song. Have listened to it several times during the day for almost a week now. Have to hear from time to time. Am a sucker for bass, and that's provided to me through this song. Get such power, and feel cool. That's what you need sometimes, right?
 
 
Janelle Monáe - Make me feel (Kaskade Sunsoaked Mix)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0