Vecka Femton

2018-04-09 08:21:31
Veckorapport
 
Week Fifteen
 
 
 
Trodde jag skulle ha hunnit bli frisk till helgen, men nej. Fick ställa in planer och stanna hemma. Läste böcker och såg på filmer. Igår var det så himla härligt (soligt och varmt). Spenderade mycket tid i solen med en bok (läste ut Den underjordiska järnvägen. Den var himla bra, läs den!) och glass. Idag var det så himla svårt att ta sig upp. Hade kunnat sova hela morgonen känns det som. Men har mindre hosta, mindre snuva. Till nästa helg. Då ska jag bli frisk. Vill löpträna och hänga utomhus och allmänt ha energi. Hoppas ni får en kul vecka!
 
---
 
Thought I would be well this week-end, but no. Had to cancel my plans and stay at home. Read books and watched films. Yesterday, the weather (sunny and warm) was awesome. Spent a lot of time in the sun with a book (finished The underground railroad. Very good, read it!) and ice cream. Today, I had a hard time getting out of bed. Could have slept all morning. But have less couchings, and less rhinits. Until next week-end. Then I want to be well. Want to practie running and be outdoors and overall have energy. Hope you will have a fun week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0