Vecka Sexton

2018-04-16 08:28:48
Veckorapport
 
Week Sixteen
 
 
 
Ett grått Göteborg idag som hjälper till att tynga ner humöret och orken. Men är glad. Är på väg mot att bli frisk. Äntligen. Vill löpträna och få ordentlig aptit igen. Har haft några dagar helt utan att ha aptit på något. Vilket skrämmer mig för det är väldigt olikt mig. Hoppas att det beror på förkylningen och inget annat, så att det försvinner i takt med att jag blir frisk.
Helgen har jag spenderat på uteserveringar. Jag har druckit vin, valt in Kårledning för nästa års verksamhetsår, läst böcker, och tagit promenader. Denna vecka ska jag gå på ett event med Pepp, vara med på min forskaravdelnings forskardag, och förhoppningsvis hänga mer på uteserveringar. Ha en fantastiskt sextonde vecka!
 
---
 
Gothenburg is covered by grey colors. Which help you to get bad moods and less energy. But I'm glad. Feels like I'm getting well. Finally. Want to practice running and get proper appetite. Have had some days without appetite. Which frightening me since it's our of character for me. Am hoping it's due to having a cold and nothing else, so it will come back in time with me getting well.
I've spent the week-end at open-air pubs. Have been drinking wine, elected the Student Union Managment Team for next business year, read books, and been taking walks. This week, I will attend an event with Pepp, join a Science day with my research division, and hopefully spent some more time at open-air pubs. May you have a splendid week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0