Lost it trying

2018-08-05 09:08:20
Dagens låt
 
Den här låten växer på mig varje gång jag hör den. Har kommit till den punkt att jag känner mig tom efteråt och måste få höra den igen. De pampiga trummorna, den energiska synten, och de vackra stämmorna. Ah. De lugnare partierna som ger ett andrum inför de bombastiska partierna. Perfekt. Glad söndag, hörrni!
 
---
 
This song is growing on me every time I hear it. Have come to that point where I'm feeling empty afterwards and have to hear it again. They magnificient drums, the energic synth, and the beautiful vocals. Ah. The more calm parts where one are giving space to breath before the more bombastic parts begins. Perfect. Happy Sunday, y'all!
 
 
Son Lux - Lost it to trying
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0