Vecka Femtio (Musikhjälpen)

2018-12-12 17:50:00
Veckorapport
 
Week Fifty (The Music Help)
 
 
 
Började veckan med att ha spänningshuvudvärk, så har mestadels mest legat under täcket och tittat på musikhjälpen när jag kommit hem efter jobbet. Mår lite bättre idag. Har sett till att varje kväll göra några yogaövningar för att få mina spänningar i axlarna att släppa. I helgen ställde jag in alla mina planer, förutom att åka hem till mamma & pappa, för att se till att vila mig och bara ta det lugnt. Min kropp sa att jag behövde det och jag lyssnade. Den här helgen ska jag på AW med jobbet (är orimligt taggad, min första AW i livet med arbetskollegor), käka brunch, och gå på spa. Ser fram emot allt väldigt mycket. MEN NU, nu vill jag prata om MUSIKHJÄLPEN. ÄLSKAR att det är igång. Tittar/lyssnar på det så mycket jag kan. Har skänkt en slant i Chalmersbössan som ni kan se. Brukar bli några slantar lite här och lite där. En av de bästa veckorna på året. Så häftigt med allas engagemang och kärlek och känslor och spridning av kunskap. Det är så fantastiskt. ♥ Gå in och sök i bössorna; finns så himla många olika och roliga att stötta. Ha en härlig vecka nu allihopa!
 
---
 
Started this week with having tension headache, so mostly I've laid under the duvet and watched The musiv help after coming home from my job. I feel better today. Have made sure to make some yoga poses to loose the tensions in my shoulders. This week-end, I canceled all of my plans except for visiting my pratens, to rest and just take it easy. My body said I should and I listened. This week-end, I will join an afterwork with my workplace, have brunch, and go to a spa. Looking forward to all of this very much. BUT NOW, now I want to talk about THE MUSIC HELP. I LOVE that it's up and going this week. Watch/listen to it whenever I can. Have donated some cash already. Usually I donate to different collection boxes. So cool with all commitments and love and feelings and improving the knowledge and awereness. It's so fantastic. Well, have a nice week all of you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0