Vecka Åtta

2018-02-19 08:56:00
Veckorapport
 
Week Eight
 
 
 
Måndag morgon, hörrni. Snön har lagt sig på mina takfönster - bor i en iglo - och lägenheten är lite mörkare än vanligt. Trots dagsljuset som försöker leta sig in genom de små snöfria fälten på fönstret. Nyser till ibland men hoppas så innerligt att jag inte har dragit på mig en förkylning under helgen. Apropå helgen har jag spenderat den med att se Star Wars i Bagge & Dashs soffa, se på spex, dansat som att det inte fanns någon morgondag, lagt pussel, sett mina föräldrar bugga på dansgolvet, gått på yoga, och sovit lite mindre än vad jag kanske hade tänkt.
 
---
 
Monday morning, y'all. The snow is covering my skylights - living in an iglo - and my apartment is darker that usual. Even though the daylight is trying to sneak in from the snow free fields on the windows. I'm sneezing from time to time and hope that I don't have a cold breaking out. I have spent my week-end on Bagge & Dash's sofa watching Star Wars, watching spex, dancing like there's no tomorrow, laying puzzle, watching my parents dance bugg, attending a yoga class, and sleeping a litle bit less than I had planned.
 
 
Den här veckan ska jag på bio, gå på sektionsmöte, löpträna, och hänga i labbet. Inga stora planer den här veckan vilket ger tid att ta tag i min att-göra-lista som bara blir längre och längre ... Och att laga goda middagar. Mmmm. Ha en fin vecka, hörrni!
 
---
 
This week, I will watch a cinema-film, attend the student division meeting, run, and spend time in the lab. No big plans this week, which gives time to go through my to-do-list which only grows and grows ... And to cook nice dinners. Mmmm. Have a nice week, y'all!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0