Vecka Sju

2018-02-12 08:26:00
Kläder och skor och så Veckorapport
 
Week seven
 
 
 
Februari bjuder på blötsnö och OS är tydligen igång men det märker jag inte för varken SVT eller TV4 sänder det och då får det tyvärr vara. Mer tid att läsa böcker och se på serier istället. Vilket jag har gjort i helgen. I vart fall läst böcker. Läste ut två stycken när jag inte dansade i Lenis soffa eller halvsov i Kondas säng.
 
---
 
February offers wet snow and apperently, the Olympic Games has startet but I can't take part of it since it's not broadcasted at SVT or TV4. More time to read books and watch tv-series instead. Which I've done this week-end. Read books, anyhow. Finished reading two book when I wasn't dancing on Lenis' sofa or being half asleep in Konda's bed.
 
 
Vill visa skjortan jag köpte för ett tag sedan, fast på mig och inte bara liggandes på golvet. Skulle egentligen ha haft med den i gårdagens inlägg men glömde av det. Min nya favvoskjorta.
 
---
 
Want to show the shirt I bought the other day, but when I'm wearing it. I had planned to post it yesterday, but forgot it. My new favorite shirt.
 
 
Jahajaha. Den här veckan är det sportlov, men inte för min del. Förutom att jag ska löpträna och yoga (och förhoppningsvis fuldansa). Annars består veckan mest av att hänga i labbet med mina proteiner och celler, gå på studiebesök på en av Chalmers forskaravdelningar, gå på spex och kalas, och se minst en film på bio. Ha en trevlig vecka, hörrni!
 
---
 
Oh, well. This week it's winter holiday for high school and elementary school students. But not for me. I will go running on the treadmill and practice yoga (and hoprefully do some ugly dancing). Otherwise, I will mostly be in the lab with my proteins and cells, attend a study visit to one of Chalmers research divisions, go to a theatre at Chalmers, attend parties, and watch at least one cinema film. Hope you get a lovely week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0