Girls Girls

2018-01-04 16:18:00
Dagens låt
 
 
VET att jag är så himla sist på bollen på den här låten. Hörde den första gången under Musikhjälpen. Vet ej hur jag lyckades med det. Men tackar och tar emot att den kommit till min vetskap och omfamnar den. Vill dansa mig SVETTIG till den inom en snar framtid. På gator, på dansgolvet, på parketten i min lägga, spelar inte så stor roll. Den är så sjukt peppig!
 
---
 
KNOW that I might be the last person getting to know this song. Heard it for first time during december. Have no idea how I managed to not hear it before. But am thankful and greatful that it came to my knowledge, and am embracing it. Wanna dance all sweaty to it very soon. In the streets, on the dancefloors, at the floor in my apartment, doesn't really matter to me.
 
 
Icona Pop - Girls Girls
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0