Vecka Ett

2018-01-02 17:28:00
Veckorapport
 
Week One
 
 
 
 
Hej hej hej! Årets första inlägg. Spenderade gårdagen med att sova till klockan 12, se tv-serier, somna till Guardians of the galaxy, käka pizza med Lenis, och läsa bok. Så var ju lite upptagen som ni förstår. Mitt infirande av 2018 ägde rum på Hisingen med bland annat Annie & Tuva och massor av folk som jag träffade för första gången. Dansade till Håkan Hellström och Shakira och har träningsvärk än idag. Så hade det rätt bra.
 
---
 
Hi hi hi! The first post of the year. Yesterday, I was busy sleeping until 12 o'clock (pm), watching tv-series, falling asleep to Guardian of the galaxy, eating pizza with Lenis, and reading a book. My celebration of 2018 took place at Hisingen with, among others, Annie & Tuva and a lot of people I met for the first time in my life. Danced to Håkan Hellström and Shakira, and still having soreness from this. Had quite a nice time.
 
 
 
Imorse vaknade jag till att telefonen ringde och att de behövde mig på jobbet. Så jag har jobbat några timmar och fått höra historier om Miami och husmanskost. Är orolig för att jag har en förkylning på gång. Hade lite känningar till ont i halsen, vilket jag inte hann känna av förrän jag redan satt på tåget imorse; annars hade jag kanske stannat hemma. Hejar på mitt immunförsvar att det gör sitt bästa! NU: dags att laga lite middag (koka potatis och öppna en burk rödbetssallad kanske?), och se på tv-serier.
 
---
 
Woke up this morning by a ringing phone, and that they needed me at the job. So I have been working for some hours today, and listened to stories about Miami and traditional home cooked food. Am a little bit anxious that I have a cold going on. Felt beginnings of sore throat when I went by the train this morning; otherwise, I might had stay at home. Am cheering my immune system to do its best! NOW: time to cook dinner (boil potatoes and opening a box of beetroot salad, maybe?), and watch tv-series.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0