Vem tänder stjärnorna

2018-01-10 17:18:27
Dagens låt
 
 
Precis innan julledigheten gjorde jag ett experiment, och idag analyserade vi det. Och ÄNTLIGEN verkar det som att jag har lyckats tillverka den formen av protein jag vill ha, utan att också få en massa annat bös. Det tycker jag att vi firar! Med den här versionen av Vem tänder stjärnorna, som alltid får mig på gött humör och fötterna att stampa i takt med trummorna. Så länge ska jag fortsätta skriva min halvtidsrapport!
 
---
 
Just before we went on holidays, I performed an experiment, and today we analyzed the results. And FINALLY it seems like I managed to produce the form of proteins that I want, wihtout getting other things as well. Let's celebrate this with this version of Vem tänder stjärnorna (who light the stars), which always get my in a happy mood. While I'm writing on my interim report!
 
 
 
 
Manatii - Vem tänder stjärnorna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0