Gult och blått

2018-07-13 11:00:00
Konsumtion
 
Yellow and blue
 
 
Jag har införskaffat tre nya plagg och ett par glasögon. Den här gula kavajen som jag hittade på Myrona (de har studentrabatt där - tips!). Får 80-tals vibbar av den. Den är oversize och jag har haft den med slarvigt uppkavlade ärmar och uppknäppt. En bra sommarjacka tänker jag.
 
---
 
I've boguht three new clothes and one pair of sunnies. I found this yellow jacket at Myrorna (a second hand store with student discount). It gives me vibes from the 80's. It's oversize and I have worn it with sloppy rolled up sleeves and buttoned-up. Think it's a good summer jacket.
 
 
Brillor. Med blått glas. Som jag har köpt i en av de billigare klädkedjorna. Känner mig redo för festival!
 
---
 
Sunnies. With blue glass. Which I have bought in one of the cheapier clothing chains. Am ready for festival now!
 
 
Har fyndat dessa shorts och byxor som är ursköna på. Fick dock inte riktigt till deras färg känner jag. Mer åt det ljusgula hållet än vita i verkligheten.
 
---
 
Have bargain-hunted these shorts and trousers which are soft to wear. Don't think their colors are really shown though. They are more light yellow than white.
 
 
Finns även ett linne i samma mönster som hade varit kul att matcha med. Men hittade det bara i en storlek större än vad jag brukar ha och tyckte inte det satt så bra. Kanske kan få tag i  en mindre storlek innan det säljer slut - annars får det ändå vara. 
 
---
 
There's also a tank top in the same pattern which would have been find to match with. But only found it in a larger size than I usually have and didn't think it fitted my that good. Might get a smaller size before it's sold-out - otherwise I think I can be good without.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0