Vecka Tjugonio

2018-07-16 08:51:00
Veckorapport
 
Week Twenty Nine
 
 
 
Har snuva. Väntar på att en förkylning ska bryta ut. Eller att immunförsvaret ska jobba på i det tysta. Önskar det sistnämnda. För till helgen ska jag lämna Bohuslän för ett annat landskap. Ser fram emot att få plocka blåbär till frukosten (hoppas det finns blåbär bara!), hajka (om det inte störtregnar), fysisk aktivitet och god mat. I helgen som var hjälpte vi Thess att klippa av hennes dreads genom att vinna i lekar, och förlora dem i vadslagningar. Tror jag slutade med två dreads i handen. Sov färre timmar än vad jag hade önskat och jobbade sedan 9,5 timmar igår. Men idag är jag ledig! Och är trött och har träningsvärk i rumpa och ben (simmade 1 km och cyklade 2 mil i lördags), men ska försöka ta tag i saker innan jag ska fika och åka till havet. Har hängt mycket vid havet det senaste. Mår bra av det. Blir avslappnad och stärker upp mina ryggmuskler när jag att simmar. Hoppas det fortsätter så. Ha en go' vecka!
 
---
 
Might have catched a cold and am waiting for it to break out. Or that my immune system is fighting silently. Wish for the latter. Because in this week-end, I'll leave Bohuslän for another Swedish province. Looking forward to pick blueberries for my breakfast (hope there are blueberries yet!), go camping (if it's not raining cats and dogs), physical activity, and good food. The week-end that past, I spent by helping Thess cut of her dreads by winning games, and lose them in betting games. Ended up with two dreads in my hand. Slept less hours than I had wished for and worked 9,5 hours yesterday. But today I'm off! And am tired and having ache from exercising in my butt and legs (swam 1 km and bicycled 20 km on Saturday), but will try to fix things before I will have fika and go to the sea. Have been by the sea a lot the latest time. It's doing me well. Get relaxed and strengthen my back muscles when swimming. Hope I keep it up. Have a nice week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0