Vecka Tjugosju

2018-07-02 09:33:28
Veckorapport
 
Week Twenty Seven
 
 
 
Det är måndag, i början på juli hörrni. Och jag är ledig hela dagen. Ska snart gå ut och njuta av solen och promenera omkring. Verkar som att solen vägrar ge plats åt regn denna sommar. Känns som att det kan gå att lagra D-vitamin ända till nästa sommar (vet att det inte funkar riktigt så, dock). I helgen skulle jag ju ha tältat och paddlat, men planerna blev ändrade pga att det inte fanns några kanoter att hyra. Tänker att det kanske var lika bra, för egentligen behövde jag vila och bli av med förkylningen som utbröt i början av veckan. Idag är den borta. Bara lite seg och trött som en är efter att immunförsvaret har kämpat på. Mina planer för den här veckan är mest att hänga på landet, käka vietnamesiska vårrullar med mina föräldrar (har haft cravings på detta sedan vi käkade det med Pepp och vill att fler ska upptäcka hur gott det är), förhoppningsvis bada i havet, och såklart jobba. Men är ledig i helgen! Då ska jag ha kul tänkte jag. Hoppas ni också får en kul och fin vecka! Puss och hej.
 
---
 
It's Monday, and the beginning of Jule. And I'm off for the whole day. Soon, I will get out and enjoy the sun and walk around. Seems like the sun refuses to give space for any rain this Summer. Feels like I could store D-vitamins enough until next Summer (am aware that that's not how it works, though). Last week-end, I had planned to go camping and canoeing, but these plans were changed due to no canoes that could be rented. However, maybe that was for the best since I actually had to recover from a cold that broke out in the beginning of the week. Today it's gone. Am only a little bit tired, which is usual after the immune system been fighting. My plans for this week is to be in the countryside a lot, eat Vietnamese spring rolls with my folks (I've had cravings for this since I had it with Pepp, and want more people to discover its tastiness), hopefully take a swim in the sea, and work of course. But have this week-end off! Then, I've planned to have a good time. Hope you also can enjoy this week-end. Kisses.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0