Ett stort steg närmare mitt examensbevis

2018-06-07 19:41:49
Skolan
 
A big step closer to my graduation diploma
 
 
 
Imorse höll jag min presentation där jag berättade om vad mitt examensarbete har handlat om, vad jag kommit fram till, och vilka tekniker jag har använt. Har övat ungefär hela veckan känns det som, och nu är det äntligen avklarat! Så otroligt skönt.
 
---
 
This morning, I held my Master's thesis presentation were I described the contents, my conclusions, and which techniques Iäve been using. Feels like I've been practicing all weak, and now it's finally over and done! Incredibly nice.
 
 
Mina föräldrar var där och stöttade. Efteråt firade vi med fika och lunch och rundvandring på campus. Hade tänkt att ta kort vid Chalmersskylten, men på grund av att den var omringad av byggnadsställningar fick det bli kemientrén istället.
 
---
 
My parents were there as support. Afterwards, we celebrated with fika and lunch and walking around the campus. Had a vision of taking a photo with the Chalmers sign in the background, but it was surrounded by scaffolds, so it had to be with the Chemistry entrance instead. Worked fine.
 
 
Tack till Isabel Runneberger som tog detta smygkort på mig under presentationen. Nu ska jag bara opponera (imorgon) och finslipa det sista på rapporten (nästa vecka). Sedan: Ingenjör Haraldsson till er tjänst!
 
---
 
Thanks to Isabel Runneberger who took this photo of me during my presentation. Now, I will only have to be an opponent (tomorrow) and edit the last thing on my report (next week). Then: engineer Haraldsson at your service!
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

vad kul :)

2018-06-07 @ 21:28:27
URL: http://nouw.se/islycka
Postat av: Angelica Wåhlin

Men wow, vad häftigt! :D

2018-06-08 @ 13:48:52
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0