Vecka Tjugofem

2018-06-20 13:34:00
Veckorapport
 
Week Twenty Five
 
 
 
Min första vecka på sommarjobbet är här. Så jag kämpar på. Försöker söka jobb emellanåt, men det går sådär eftersom jag mest har varit trött när jag kommit hem. Men idag har jag lite mer energi! Trots att det är grått och regnigt utomhus. Hängde med Pepp-projektgruppen igår och käkade vietnamesiska vårrullar (hade aldrig ätit det förut och det var SÅ gott). Idag hängde jag med Annie, eller hon hängde snarare med mig och jag fick ett sår på armen (med flit). På fredag är det midsommarafton. Jag hoppas då på möjlighet att binda krans (eller titta på när andra binder) och spela (vinna i) femkamp. Och äta färskpotatis. Typ det viktigaste (godaste). Annars har jag börjat göra upp andra planer i sommar. Känns trevligt att ha kul saker att se fram emot. Utöver det är jag också pepp på att bara få läsa böcker, lösa korsord och se på TV-serier. Mmm. Pax. Nåväl, hoppas ni får en fin fortsättning på veckan!
 
---
 
My first week at my summer job has started. So I'm keep on working. Otherwise, I'm trying to apply for positions but am not progressing that much due to being so tired when I'm coming home. But today, I have a little bit more energy! Even if it's grey and rainy outdoors. Was with the project group of Pepp yesterday and ate Vietnamese spring rolls (never had that before and it was SO tasty). Today, I was with Annie, or rather she was with my and I got a wound in my arm (on purpose, though). This Friday, it's the Midsummer eve. I hope for the ability to wreath the wreaths (or watch others do) and play (win) pentathlon. And eat early potatoes. That's kind of the most important (and most tasty). Otherwise, I've done some plans for this Summer. Feels nice to have things to look forward to. Beyond that, I just want to read books, solve crosswords and watch TV-series. Mmm. Oh well, hope you have a great week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0