Vecka Tjugofyra

2018-06-11 18:28:00
Veckorapport
 
Week Twenty Four
 
 
 
Känner den här veckan att jag har haft mycket att göra de senaste veckorna. Är trött och seg och kroppen vill ta igen sig. Så det är skönt att jag bara har rapport att skriva. Har börjat titta på tv-serier (The handmaid's tale) och läsa böcker (Gruppen) igen. Det är himla trevligt. Något annat som också är, eller var, trevligt är examensfesten jag hade i helgen. Kanske också därför jag är lite trött, hehe. På bilden ser ni en smygtitt på alla växter jag fick (önskade mig lättskötta växter) i present. Ni ser ju också att det regnar. Vilket ju behövs. Och är skönt för det matchar mitt humör ganska så bra. Nä, dags att käka rester från i lördags. Ha en fin vecka, hörrni!
 
---
 
This week, I can feel that I've had a lot of things to do the recent weeks. Am tired and slow and my body just want to rest. So it's nice that I'm only having a report to write. Have start to watch TV-series (The handmaid's tale) and read books (The group) again. It's super nice. Something else that's super nice, or was, is the graduation party I had this week-end. Maybe also why I'm so tired, hehe. In the picture, you can see some of the plants that I got (wished for easy plants) as gifts. And you can also see that it's raining. Which is really in need of. And it's nice since it's matching my mood. Oh well, time to eat left overs. Have a great week, y'all!
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

den serien gillar jag!

2018-06-12 @ 11:00:57
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0