Vecka Tio

2018-03-05 08:32:00
Veckorapport
 
Week Ten
 
 
 
Min kropp VÄGRAR att sova längre än till klockan åtta nu när solen går upp tidigare och tidigare. Vilket har lett till lite för lite sömn under helgen. Mitt eget fel - valde att ta sena spårvagnar hem både fredag och lördag. Har spenderat helgen med att se på De redan frälsta, se Black Panther (åh, så bra!), hänga på Andra Lång, hänga på biblioteket, och skjuta upp att springa på löpbandet. Och sett en halvtimme av Suffragette på svtplay (hann inte mer förrän jag drog iväg till Andra Lång). En film om suffragetter under 1910-talet i Storbritanien, och den finns på svtplay fram till 26 mars. Veckans tips!
 
---
 
Now when the sun rises earlier and earlier, my body REFUSES to sleep longer than until 8 am. Which have giving me less sleep this week-end. My own fault - chose to take a later tram home both on Friday and Saturday. Have spent the week-end watching De redan frälsta, watching Black Panther (oh, so good!), spending time on Andra Långgatan, spending time at the library, and postponing running on the treadmill. And watching half an hour of Suffragette on svtplay (had to rush for the tram to get to Andra Lång). A film about the suffragettes in London around 1910. It will be find on svtplay until March 26th. Tip of the week!
 
 
Den här veckan är också fullbokad. Ska på ett event med Pepp och mentorerna och adepterna, löpträna, utföra experiment, och gå på möten (har hela tisdagen ägnad åt olika sorters möten). På torsdag är det internationella kvinnodagen. Och i helgen ska jag klä upp mig i fjäderskrud (och kanske lite glitter) och hoppas på att få dansa. Hoppas ni får en fantastisk vecka!
 
---
 
This week is fully booked just as last week. Will attend an event with Pepp and the mentors and the adepts, run on the treadmill, perform experiment, and attend different meetings (e.g., my entire Tuesday is filled with meetings). On Thursday it's the International Women's Day. And this week-end, I will dress in feathers (and maybe some glitter), and am hoping for an oppportunity to dance. Hope you get a fantastic week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0