16 shots

2018-05-27 09:59:00
Dagens låt
 
 
Idag är det alla mammors dag! Ring henne eller krama henne vettja (om ni har en mamma ni kommer överens med eller som finns i livet ♥). Jag ska krama henne när hon kommer hem ifrån jobbet. ((: Den här låten har Stefflon Don dedikerat till sin mamma med andemeningen en ska inte bråka med hennes mamma. Tycker den var passande, förutom att det inte är min mammas musiksmak alls, hehe. Hursomhaver, hoppas ni får en fin söndag. Jag ska fortsätta sitta på balkong och skriva rapport och försöka att bli frisk från den här förkylningen jag har dragit på mig (åkte och badade i havet igår kväll, vilket såhär i efterhand kanske inte var det bästa att göra, men var ändå värt).
 
---
 
Today, it's Mother's day (in Sweden)! So get her a call or a hug (if you have a mother that you get along with or who's alive ♥). I will hug her as soon as she has finished her job. ((: Stefflon Don has dedicated this song to her mother and is about that you should not mess with her mother. Thought it could be suitable today, except for that it's not my mother's taste in music at all, hehe. However, hope you'll have a great Sunday. Myself, I will continue writing report on the balcony and try to get well from this cold that I've had for some days now (went to swim in the sea yesterday evening, which, in hindsight, might not have been the best decision, but it was worth it anyhow). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0