Best friends

2018-05-11 17:05:00
Dagens låt
 
 
 
Verkar ha kommit in i en Sofi Tukker-period i mitt liv just nu. Inget jag förutsåg. Har missat den här låten (som tydligen varit med i en reklamfilm för en telefonmodell). Men tar igen det nu. Lyssnat på repeat sedan jag hittade den häromdagen (i samband med att jag lyssnade på Batshit). Var först lite skeptisk och tänkte att den inte var lika bra som batshit - men har ändrat åsikt nu. Eller snarare att den här är så himla peppig och glad, och tung bas. Ungefär allt jag vill ha just nu. Plus att jag hade velat vara kompis med det coola och roliga kompisgänget i musikvideon ↓ . Slänger alltid upp handen i luften på det första "ja:et". Såklart jag vill hänga!
 
---
 
Seems like I'm in a Sofi Tukker-period of my life right now. Didn't see that coming. Have totally missed this song (which apprenetly is the songtrack in an advertisement for a smartphone). But am cathing up that now. Have listened to this on repeat since I found it the other day (in connection with listening to Batshit). First, I was sceptical and thought it was not as good as Batshit - but have now change my mind. Or rather that it's making me so happy and glad, and has a deep bass. Approximately eveything I want in life right now. Plus that I would like to be friends with the gang in the video, they seem to be so cool ↓ . Always putting my hand up on the first "ya". Of course I wanna meet up.
 
Sofi Tukker - Best friends feat. NERVO , The Knocks & Alisa Ueno
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0