Vecka Nitton

2018-05-07 08:15:00
Veckorapport
 
Week Nighteen
 
 
 
Är så himla taggad på att det ska bli försommarvärme denna vecka. Fram med sommarjackan! Bort med vinterjackan. Något mindre taggad på att jag kommer behöva vara mycket inomhus, trots att jag ska göra spännande experiment. Sol är ju alltid sol och trevligt, ni vet (men glöm inte solkräm mina vänner - viktigt!). Senare i veckan ska jag hänga i en bastu vid en sjö, och åka ut till Gårdarna runt sjön. Kommer få vara lite utomhus ändå. I helgen passade jag på att hänga ute på landet och sitta på altanen och skriva på min rapport. Lyckades få mycket gjort samtidigt som jag lagrade D-vitamin. Klappade katter emellanåt och tittade på kosläppet i hagen på baksidan av huset. Nu: packa väskan och traska mig iväg. Ha en trevlig vecka, hörrni! 
 
---
 
This week, I am so stoked about this early summer warmth. Time to get the winter coats away, and bring the summer jackets. Not so stoked about being indoors a lot this week, even if I will do exciting experiments. Sun is always sun and nice, you know (but don't forget the important sunscreen, my friends!). Later this week, I will attend a sauna gathering by a lake, and go to The Estates by the Lake. So will be outdoors sometimes. I spent this week-end in the countryside, sitting on the balcony and write my report. Managed to get a lot done, getting some D-vitamins at the same time. Patted cats from time to time and watched the realising of the cows (when they get to eat fresh grass and be outdoors) in the pen on the backside of the house. Now: pack my bag and start walking. Hope you get a splendid week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0