I've got my mind set on you

2018-10-31 16:19:00
Dagens låt
 
 
Trodde ju jag skulle vara ledig den här veckan, men har jobbat och ska jobba ända till helgen. Och så blev det med det höstlovet. Hursomhelst, på väg till jobbet brukade jag mestadels lyssna på musik. Men nu är jag i en period där jag låter öronen vila. Istället läser jag bok och känner mig som Belle i (Skönheten & odjuret). Med undantag för i helgen när jag hade sådan begär efter att få höra den här låten om och om igen. Så mycket att jag egentligen är rätt trött på den. Men den är ju så svängig! Älskar orkesterversionen. Har förstått det som att den gjordes i en reklamfilm för ett känt svenskt möbelföretag 2015, vilket jag ej kommer ihåg. Den står sig, tre år senare!
 
---
 
Thought I would be free this week, but have worked and will worked until the week-end. And that's how it goes. However, on my way to work I used to mainly listen to music. But now I'm in a period of letting my ears rest. Instead, I'm reading books and feeling like Belle (in Beuaty and the beast). With an exception for this week-end when I had cravings for this song and to hear it over and over again. So many times that I'm actually quite fed up with it already. But it's so groovy! Love this march band version. Have understand that it was the track of a commercial for a famous Swedish furniture company in 2015, which I don't remember. Three years later, it's still good!
 
 
Karro Westberg - I've got my mind set on you (the 2015 version)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0