Vecka 16

2019-04-15 08:12:00
Veckorapport
 
Week 16
 
 
 
Tjolahopp tjolahej. Den här veckan är det påsklov så jag är ledig och ska försöka passa på att få saker som jag skjutit upp gjorda. Ni vet, vardagsfix som att tvätta. Hoppas också att jag hänger utomhus åtminstone en stund varje dag. Det ska vara soligt. Soligt men något kyligt. Väntar på att det ska regna bara, annars känner jag mig lugnare när jag tänker på vädret denna vecka. Än jag gjorde förra veckan, alltså.
 
---
 
Hello hi. The Easter break is this week so I'm off and will try to get things done that I've postponed. You know, everyday things like doing the launfry. Also hope that I will spend time outdoors at least once a day. It will be sunny. Sunny but slightly cold. Waiting for the rain to come, otherwise I'm calmer this week when I'm thinking of the weather. Than last week, so to say.
 
 
Jag uppdaterar inte lika ofta längre. Tror det beror på att jag ägnar min fritid just nu åt att söka jobb och spela Civilization V. Mycket spelande här. Går att se på steam hur många timmar jag lagt på det spelet. Det är många, kan jag säga. Men det ger inte så mycket blogginnehåll.
 
---
 
I'm not updating as often anymore. Think it's due to that I'm spending my spare time with applying for jobs and playing Civilization V. A lot of gaming here. One can see on steam how many hours I've spent at this game. It's a lot. But it doesn't yield that much of blog content.
 
 
Nu i helgen har jag druckit vin och spelat piano. Vi skulle gått ut och dansat men det blev inte så. Igen. I slutet av den här veckan är det ju påsk. Jag ska fira med min mammas släkt och jag är pepp. Ska bli kul och hoppas få äta god mat och läsa böcker och promenera eller springa och skratta. Det ska väl kunna gå att ordna? Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
Last weekend I drank wine and played the piano. We had planned to get out clubbing but we didn't. Again. In the end of this week it's Easter. I will celebrate with my mother's family and I'm stoke. Will be fun and I hope to eat good food and read books and take walks or run and laugh. Won't be to hard to arrange? Hope your week will be nice!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0