Vecka 18

2019-04-30 08:18:00
Veckorapport
 
Week 18
 
 
 
Glad Valborg! I denna del av Sverige ska det vara soligt och varmt hela dagen. Så vi kan lämna paraplyerna hemma när vi ser på Cortègen. Det blir kul tror jag. Dock har jag sedan helgen känt en förkylning vara på gång. Kom dock på idag att jag glömt ta allergitabletter sedan i fredags, så hoppas det beror på det och inte är ett virus som härjar i kroppen. Har lett till att jag är seg och trött och har svårt att sova ordentligt. Men nu knaprar jag tabletter igen och hoppas på att det ska hjälpa.
 
---
 
Happy Walpurgis Night! This part of Sweden will be sunny and warm today. So we can leave the umbrellas at home when watching Cortègen. I think it will be fun. Though, I've felt a cold approaching since the weekend. However, found that I hadn't take allergy pills since Friday, so I hope it's due to that and not some virus in my body. This has led to that I'm tired and slow and can't sleep properly. But now I'm eating pills again so hope that this will make me feel better.
 
 
Angående helgen har jag kommit hem senare än jag tänkt och fått dansa mer än jag hade förutsett. Mycket bra helg överlag! Var glad och pepp hela tiden. Utöver förkylningssymptomen vill säga. Den kommande helgen ska jag bara ta det lugnt. Hänga ute på landet. Klappa katter. Läsa böcker. Är pepp på det. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
Regarding last weekend, I came home later than I ha planned and danced more than I had predicted. A very good weekend overall! I was happy and stoke all the time. Except for the cold symptoms, of course. This weekend will be calm. Be in the countryside. Pat cats. Read books. Stoke about it. Hope your week will be awesome!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0