Sweet Dreams

2019-08-29 07:34:39
Dagens låt
 
Glad torsdag! Snart är det helg igen. Jag ska hänga ute på landet och rensa bland mormors grejer. Och se till att bli av med en förkylning som verkar ha kommit tillbaka efter att ha varit frisk i två dagar. Annars hade jag kanske gått ut och dansat. Kanske haft den här låten i bakgrunden medan jag valde kläder. Älskar den här versionen. Har haft perioder i sommar när jag inte kunnat lyssna på annat. Kollade upp nu att den har legat på flera topp 100-listor i sommar. Så antagligen har ni inte lyckats missa den. Annars: varsågod.
 
---
 
Happy Thursday! It's soon weekend again. I will be in the countryside and clean among grandma's stuff. And make sure to get rid of this cold that seems to have come back after I've been well for two days. Otherwise, I might have gone out clubbing. Maybe had this song in the background while choosing clothes. Love this version. Have had periods this time where I couldn't listen to anything else. Just got to know that it has been on several top 100 lists this summer. So you have probably not missed it. Otherwise: here you go.
 
 
Winati ft. Louise CS - Sweet Dreams (Are Made of This)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0