Vecka 33

2019-08-12 07:55:00
Veckorapport
 
Vecka 33
 
 
 
I helgen har jag fått hjälp av mina föräldrar att sätta upp hyllor och lampor. Det börjar bli mer och mer ordning här. Böckerna är i bokhyllan. Matbordet är tömt på saker och kan nu använda det. Gött gött. I helgen har jag också strosat omkring på gatorna med Hådd och dansat med Katta (yey, vi tog oss ut för en gångs skull). Har träningsvärk i nacken och ryggen sedan det träningspasset. Den här veckan ska jag hålla mig hemma i Göteborg, medan jag nästa vecka ska vara i tre länder. Oj oj, nu måste jag skynda mig till jobbet. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
This week-end, my parents helped me put up shelves and lamps. I start to get this place in order now. The books are on the shelves. The dinner table is emptied and I can now use it. Nice nice. This week-end I have also walked in the streets with Hådd and danced with Katta (yey, we managed to go clubbing for once). Have sore muscles from this exercise. This week, I will be home in Gothneburg, while I next week will be in three different countries. Oh oh. Now I really have to get ready for work. Hope you'll get a very nice week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0