Gott nytt år

2019-12-31 14:32:01
Min Dag
 
Happy new year
 
 
 
Några timmar kvar av 2019 och det här årtiondet. Jag städar omkring här hemma och fixar. Men strax ska jag ge mig av till mitt nyårsfirande för att fixa det sista med maten. Var hos Ida igår och dukade och gjorde iordning så mycket som möjligt (tog kort på vårt pynt men det blev tydligen inte sparat i mobilen, så därför en bild på Ester som jag hoppas får en lugn kväll). Så det blir inte så stressigt idag. Har sovit dåligt inatt (kom i säng sent och vaknade mitt i natten av en hostattack) men är pepp och taggad. Nåväl, ville mest önska ett gott avslut. Ta hand om er och varandra hur ni än väljer att fira (eller inte fira). Både människor och djur. ♥ Puss och kram.
 
---
 
A few hours left of 2019 and this decade. I'm cleaning up and fixing stuff at home. But I'll soon head off to my party place to prepare the last dinner things. Was at Ida's place yesterday to set the table and prepare as much as possible (took a photo at our decorations, but apparently it wasnät saved, and thereby the photo of Ester). So it will not be to stressful today. I didn't get much sleep (went to bad too late and a cough woke me up), but I'm pumped and psyched. Oh well, I just wanted to wish you a good evening. Take care of yourself and eachother however you decide to celebrate (or not celebrate). Both humans and animals. ♥ Kisses.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du hade en trevlig nyårsafton :) Vilken söt kisse :) God fortsättning !

2020-01-01 @ 13:12:44
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Pelle

Vilken söt kissekatt! gott nytt år på er!

2020-01-01 @ 19:50:20

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0